Поліцейські закликають громадян бути пильними, аби не стати жертвами шахраїв

Після кібератаки банківські установи фіксують активізацію шахрайств у банківській сфері. Зловмисники телефонують клієнтам установ та повідомляють, що бази втрачено і потрібно надати персональні дані для їх відновлення.

У банках наголошують, що їх співробітники ніколи не телефонують клієнтам для отримання персональних даних. В разі розголошення інформації про реквізити банківської карти громадянами власноручно невідомим особам, банк ніякої відповідальності за зникнення грошових коштів з рахунків громадян не несе.

Аби не стати жертвами шахраїв поліцейські радять бути пильними, обережними та дотримуватись наступних правил:

1. Якщо вам подзвонили невідомі і представилися працівниками банку, в якому ви обслуговуєтеся, скажіть, що можете особисто прийти у будь-яке відділення фінустанови і на місці вирішити усі питання. Зазвичай телефонні шахраї після такої відповіді одразу кидають слухавку.

2. Представники банку переважно телефонують зі стаціонарних телефонів. Якщо телефонують "банкіри" з якогось невідомого мобільного номеру, це має одразу насторожити. Якщо відчуваєте, що аферист тисне на вас, і ви не можете справитися з цим, краще одразу кидайте слухавку і більше не відповідайте на дзвінки з цього номеру.

3. За жодних умов не повідомляйте дані вашого особистого рахунку чи картки третім особам. Це ваші персональні дані, які маєте знати тільки ви.

4. Якщо з якоїсь причини все ж трапилося так, що ви дали дані своєї картки, негайно повідомте в банк, заблокуйте картку, а потім зробіть собі новий "пластик". Можливо, зможете зіграти на випередження, і шахраї не встигнуть зняти ваші кошти.

5. Після дзвінка аферистів зателефонуйте у сервісну службу мобільного оператора, з якого був здійснений дзвінок. Більшість операторів ведуть спеціальну базу номерів, на які скаржилися стосовно шахрайства. Можливо, оператор взагалі заблокує такий номер. Крім цього, бажано попередити банк, від імені якого телефонували потенційні аферисти. Служба безпеки фінустанови повинна також вирішувати питання з телефонними шахраями.

 

Відділ комунікації поліції

Вінницької області

(за інформацією Вінницького ВП)

Наразі ще не подано жодної петиції

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація