Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України

Пенсійний фонд України, використовуючи досягнення  науково-технічного прогрессу намагається зробити обслуговування пенсіонерів, роботодавців та громадян більш якісним, оперативним та функціональним. З цією метою з 1 жовтня 2012 року розпочав роботу веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Його адреса: http://portal.pfu.gov.ua.

Веб-портал  надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з органами Пенсійного фонду України, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистогозвернення в управління Фонду.

Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування Пенсійним фондом через Інтернет є той факт, що Веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально. Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.

У відкритому доступі (без реєстрації) на порталі надається багато корисної інформації з питань пенсійного страхування, бланки документів, інструкції щодо їх заповнення тощо. А після відповідної реєстрації користувача на порталі коло послуг значно розширюється.

Застрахована особа (працівник), яка зареєстрована на порталі, може отримувати щомісяця на свою електронну скриньку дані з системи персоніфікованого обліку. У них вказано, які роботодавці подавали звіт за цю особу, які суми заробітної плати були нараховані, які суми внеску перераховані з цієї заробітної плати, скільки днів для стажу зараховано в результаті сплати тощо. Також вказується спеціальний стаж (за його наявності). Все це дає можливість контролювати свого роботодавця.

Пенсіонери – користувачі порталу мають змогу, не виходячи з дому, отримати такі відомості з власної пенсійної справи:

·             назва Закону України, згідно з яким призначено пенсію;

·             вид пенсії;

·             сума призначеної пенсії, з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством;

·             дата закінчення виплати пенсії (для пенсій, призначених на певний строк).

Також веб-портал дає можливість:

·             подати запит для підготовки різних довідок у паперовому вигляді, що видаються Пенсійним фондом, і потім лише з’явитись для отримання готової довідки – вам буде повідомлено час і місце, куди потрібно прийти;

·             записатись на прийом до керівництва чи відповідальної особи і отримати відповідь з уточненням місця, дати та часу прийому;

·             відправити скаргу до управління, на яку обов’язково прийде відповідь, адже кожне звернення фіксується електронною системою і перебуває на контролі.

Тобто, створення веб-порталу – це ще один крок до того, щоб спростити спілкування громадян із Фондом, максимально наблизити наші послуги до людей.

Веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально та працює з дотриманням вимог до захисту інформації. Щоб сторонні особи не змогли скористатися вашими даними, інформація надходитиме у такому вигляді, що за нею буде неможливо ідентифікувати особу, її неможливо скопіювати чи роздрукувати. Це теж зроблено з метою захисту персональних даних.

Всі послуги, надані веб-порталом, абсолютно безкоштовні.

Для зручності громадян процедура реєстрації на Веб-порталі максимально спрощена.

Для реєстрації у якості користувача Веб-порталу ПФУ мешканцям міста Козятина та Козятинського району необхідно виконати лише два кроки: 
1. Прийти до Козятинського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Вінницької області за адресою вул. Винниченка 56 та оформити заяву. Фахівці Фонду допоможуть у її заповненні. Внесені у заяву відомості перевіряються, вносяться до інформаційної системи Пенсійного фонду. Друкується розписка про одержання заяви, а також (важливо!!!) “реєстраційний код”. Цей код необхідний для реєстрації на Веб-порталі.
2. Завершити реєстрацію, зайшовши на Веб-портал ПФУ в мережі Інтернет (http://portal.pfu.gov.ua), вибравши пункт меню “Реєстрація на порталі”. Заповнити реєстраційну форму. Логін та пароль бажано вибирати такими, що не містять справжніх імен та прізвищ. Виконання такої рекомендації підвищить рівень захисту персональних даних. На введену електронну адресу прийде лист, необхідний для підтвердження реєстрації. Після підтвердження прийде повідомлення Веб-порталу про успішне закінчення реєстрації. Реєстрація на Веб-порталі здійснюється тільки один раз!

Надалі доступ до електронних послуг, які передбачають персоналізований доступ (одержання виписок, надсилання запитів, скарг, запис на прийом тощо), здійснюється після авторизації на Веб-порталі (“Вхід”).

Наразі ще не подано жодної петиції

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація