Звіт голови Козятинської районної ради про діяльність з листопада 2015 року по грудень 2016 року

Шановні!
Відповідно до норм чинного законодавства, голова районної ради щорічно звітує перед районною радою про свою діяльність.

Вже практично збіг рік роботи районної ради сьомого скликання.

Як і рік тому при обранні на посаду голови я повторюю і зараз – основне наше завдання консолідуватися, не зважаючи на політичні погляди чи переконання, враховуючи при цьому, що право нам вирішувати, без перебільшення,  довірила громада району її долю.

В ці неспокійні часи хочу відзначити, що нам немає, по великому рахунку,  за що червоніти. Ми завжди були в руслі всіх подій. Жодного  рішення, що було на часі рада не відклала.

Рада не ухилялася від пропозиції  щодо надання можливості виступити на сесії будь-якій політичній силі чи громадській організації.

Це говорить про політичну зрілість та виваженість нашого депутатського корпусу.

 

Свою діяльність у звітний період  районна рада здійснювала відповідно до Конституції України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», інших  нормативно-правових актів, з урахуванням пропозицій депутатів, постійних комісій та Президії районної ради.

Хочу зазначити, що роботу Козятинської районної ради за звітний період при вирішенні питань економічного і соціального розвитку району та територіальних громад можна охарактеризувати як конструктивну та послідовну, з великою відповідальністю за прийняття виважених рішень.

Районна рада, Президія, постійні комісії працювали на принципах гласності, колективного та вільного обговорення питань.

 

Необхідно зазначити, що були створені належні умови для виконання районною радою та кожним депутатом своїх повноважень та повної і ефективної реалізації  своїх прав і обов’язків, визначених Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус депутатів місцевих рад» та Регламенту роботи районної ради.

Я радий тому, що виважена позиція депутатів районної ради на співпрацю з районною державною адміністрацією, максимальне врахування думок і пропозицій двох сторін сприяло тому, що ми зберегли свою дієздатність і нарешті зійшли із шляху протистояння. І це вже дало перші результати. Ми почали відновлювати позитивний імідж Козятинського району цілеспрямованою діяльністю органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, і саме головне, нарощуванням кількісних та якісних показників аграрного та промислового секторів завдяки нашим виробникам, про що більш конкретно буде звітувати голова райдержадміністрації, відповідно делегованих радою йому повноважень.

Хочу зазначити, легко втратити імідж, важко здобувати. Лише 10% іміджу формується діяльністю особи, решта – від інших чинників, про що ми також маємо пам’ятати.

Відповідно до вимог статті 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» основною формою роботи ради є проведення сесій.

За звітний період районною радою проведено 8 пленарних засідань, на яких розглянуто 214 питань, до речі, за 10 років роботи ради це найбільший кількісний показник прийняття рішень.

51-не питання – земельне;

48 – комунального майна;

8 – фінансового напрямку;

Решта стосується медицини, соцзахисту, освіти, правопорядку та іншого.

 

Скликання сесій районної ради проводиться згідно розпоряджень голови районної ради при чіткому дотриманні норм Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Регламенту роботи районної ради.

Вважаю, що маємо позитивні напрацювання в організаційному забезпеченні сесій районної ради.

Депутати завчасно отримують необхідні матеріали в повному обсязі. Проекти рішень заздалегідь, відповідно до норм Закону України «Про доступ до публічної інформації» розміщуються на сайті районної ради.

Проекти рішень, довідкові матеріали на пленарні засідання готувались депутатами, працівниками виконавчого апарату районної ради, структурними підрозділами райдержадміністрації.

Вони обов’язково розглядались на засіданнях постійних комісій районної ради і лише у виключних випадках – Президією.

При потребі комплексного розгляду питання практикувалось проведення спільних засідань комісій.

Важливу ланку в питаннях підготовки пленарних засідань відіграє Президія районної ради, якраз вона стала тим погоджувальним центром при формуванні порядку денного пленарних засідань та проектів рішень, які виносяться на розгляд ради.

В ході обговорення напрацьовувалась єдина думка по кожному питанню, при необхідності вносились зміни та корективи.

В нинішньому 7 скликанні районної ради працює  п’ять постійних комісій. Свою діяльність вони здійснюють відповідно до затвердженого районною радою положення «Про постійні комісії районної ради», Регламенту та планів роботи районної ради.

Хочу відзначити та висловити вдячність головам постійних комісій за добросовісне ставлення до виконання своїх громадських обов’язків. Суттєвих проблем із роботою комісій в звітний період не було, за виключенням голови постійної комісії з питань агропромислового комплексу, земельних відносин, промисловості, торгівлі, транспорту, енергозабезпечення, екології та природокористування, який самоусунувся від депутатської діяльності.

Ряд депутатів ради відповідально ставляться до виконання депутатських обов’язків, і попри зайнятість жодного пленарного засідання не пропустили, за що їм дякую. Це Безпалько Юрій Михайлович, Голомиз Лідія Андріївна, Демидюк Василь Якович, Кирилюк Олена Миколаївна, Махиборода Іван Захарович, Москалевський Зіновій Петрович, Панасюк Олександр Іванович, Рибак Юрій Станіславович, Соколовський Леонід Дмитрович, Стецюк Сергій Григорович, Шкрябій Дмитро Геннадійович, Янчук Микола Іванович.

Також на всіх пленарних засіданнях були голова ради та заступник, та це їх робота. 7 депутатів мають лише один пропуск. Я висловлюю вдячність депутатам обласної ради Лановику С.Я. та Рибаку М.С. за участь в роботі сесій районної ради та народному депутату Юрчишину П.В.

Однак, думаю деяким фракціям необхідно обговорити питання виконання депутатських обов’язків членами фракцій, які мають більше половини пропусків. Особливо це стосується депутата відфракції «Солідарність», який був присутній лише на двох сесіях з восьми.

У лютому-квітні пройшли загальні збори громадян за місцем проживання у 50 населених пунктах, так звані сходи села. У двох населених пунктах сходи не відбулись. Це у Сокільці та Титусівці. Мешканці не зійшлися на збори. В роботі сходів брали участь керівництво райдержадміністрації, районної ради, представники служб району, сільгосптоваровиробники.    

До нашої честі зазначу, що всі депутати районної ради, за виключенням 5 чоловік, взяли участь у сходах. 5 депутатів не змогли взяти участь із різних поважних причин.

Над виконанням питань піднятих на зборах необхідно буде працювати у 2017 році. Деякі питання будуть включені до плану роботи ради.

 

Повноважними представниками інтересів територіальних громад району є 32 сільські та 2 селищні ради з майже півтисячним депутатським корпусом.

Очолюють місцеві представницькі органи сільські, селищні голови. В районі сформувався дієвий та потужний корпус сільських голів, яким до снаги вирішення серйозних питань  життєзабезпечення сільської громади.

З метою тісної взаємодії, з сільськими, селищними радами, оперативного вирішення питань проведено 4 засідання координаційної ради з питань місцевого самоврядування при голові районної ради.

Одним із питань Координаційної  ради була розробка районної програми ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення. Із залученням фахівців складено дефектні акти на ряд ділянок доріг, визначено черговість проведення ремонтів, обсяги та умови фінансування. Отримавши згоду більшості, ми внесли пропозицію райдержадміністрації, яка доопрацювала документи і подала дану програму на затвердження сесією ради. Під програму було виділено 3 млн. грн. фінансового ресурсу за умови співфінансування та участі господарюючих суб’єктів.

Шановні депутати і запрошені, шановні сільські і селищні голови, керівники сільгоспформувань! Ви не уявляєте, яку важливу справу ми зрушили. Понад 13,6 млн. грн. використано у цьому році на ремонт доріг. Нам повірили і долучили до наших 3 мільйонів ще 10 млн. Скептик скаже, що цього замало. Так, але я оптиміст. Це лише початок. Програма розрахована на 5 років. Той, хто розпочав – закінчить, інші, хто не долучився, будуть очікувати кошти від держави, які, як обіцяють, ще надійдуть у 2018 році, коли наповниться дорожній фонд. Будемо чекати – доріг не знайдемо.

Проблемним залишається збереження доріг від руйнувань ваговозами та неефективність роботи дорожньої автомобільної інспекції. На жаль, наміри Укрзалізниці підвищити ціну із січня на 30 % на вантажні перевезення теж ускладнять проблему, але бажання відремонтувати всі під’їзні дороги до населених пунктів не зупинить.

Я навів приклад ефективності  рішення Координаційної ради та районної, яке жителі деяких громад змогли відчути уже в цьому році.

 

З метою залучення позабюджетних коштів для фінансування закладів соціальної сфери сіл, сільські голови долучились до участі у навчаннях та тренінгів щодо написання проектів та координації дій сільських голів щодо підготовки проектів.

За сприяння районної ради були проведені «круглі столи», організатором яких виступила Вінницька обласна Асоціація органів місцевого самоврядування спільно з фахівцями Вінницького регіонального ресурсно-інформаційного центру розвитку громад. В рамках семінарів було розглянуто моніторинг грантових програм та проектів, які доступні для органів місцевого самоврядування та громадських організацій.

У 2016 році сільськими, селищними радами на другий районний конкурс проектів розвитку територіальних громад подано 24 проекти, із яких 14 визнано переможцями. Загальний бюджет проектів понад                                  5 млн. 446,3 тис. грн. Фонд конкурсу 1 млн. 73,5 тис. грн. Переможцями визнано проекти Кашперівської, Сокілецької, Йосипівської, Вівсяницької, Махнівської, Михайлинської, Журбинецької, Сестринівської, Самгородоцької, Зозулинецької, Куманівської, Юрівської та Збаразької сільських рад.

Районна рада виконала у повному обсязі взяті зобов’язання щодо співфінансування проектів переможців 13 обласного конкурсу, якими стали проекти Жежелівської, Кашперівської, Козятинської, Вернигородоцької сільських рад та проект районної ради «Музей Хліба».

Впевнений, що районна рада і надалі буде підтримувати і заохочувати громади до участі в проектах розвитку.

 

Шановні колеги!

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» головою районної ради, заступником голови проводиться прийом громадян.

Протягом звітного періоду до районної ради надійшло 239 звернень.

В переважній більшості випадків громадяни піднімають питання землекористування, виплати соціальних допомог, надання правової допомоги, скарги на діяльність СО «Козятинські ЕМ».

Кожне звернення, яке надійшло до районної ради, було належним чином розглянуто.

 

У цьому році я провів особисті прийоми у 29 сільських та селищних радах. Більшість питань, порушених громадянами, мають вирішення на місцевому рівні, третина – на районному, решта – в тому числі і земельні, від обласних служб. Є питання, які може розв’язати лише суд.

Знаючи попередньо спрямування питань, я залучав до участі в прийомі спеціалістів, керівників районних служб, деякі спочатку висловлювали невдоволення, що це заважає їм працювати. Шановні керівники, участь у виїзному прийомі - це теж праця.

 

За звітний період до районної ради надійшло 1124 різних документів. Виконавчим апаратом вжиті заходи щодо їх своєчасного виконання.

Потік вхідних документів з кожним місяцем зростає. Вражає те, що ряд керівників звертаються до ради з питань, які не віднесено до компетенції ради і ми направляємо звернення за належністю. Жодне звернення не залишаємо без уваги. Відзначаємо загальне зниження рівня якості ділових вхідних документів.

Протягом звітного періоду рада теж не пасла задніх. Ми направили звернення:

 

До Верховної Ради:

- щодо передачі повноважень у вирішенні земельних питань сільським, селищним, міським радам

 

До Кабінету Міністрів України:

- щодо надання державної підтримки району на ліквідацію безхазяйних високотоксичних отрутохімікатів;

 

-  щодо ремонту дороги Козятин-Махаринці та Махаринці-Сестринівка

- щодо передачі повноважень у вирішенні земельних питань сільським, селищним, міським радам

 

Звернення щодо відшкодування витрат на перевезення пільгових категорій громадян направлено до Президента України, до Верховної Ради, до Кабінету Міністрів України.

 

До Міністра внутрішніх справ України Авакова А.Б., голови Національної поліції України  Х.Деканоідзе

 

щодо відновлення діяльності Козятинського МРЕВ та перегляду штатної чисельності Козятинського відділення Хмільницького відділу поліції.

 

До голови Вінницької обласної державної адміністрації Коровія В.В., голови Вінницької обласної ради Олійника А.Д., народного депутата України Юрчишина П.В. 

 

– щодо припинення реорганізації держустанов шляхом простого скорочення штатів та перенесення центрів управління до інших адміністративних одиниць без врахування думки місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, без проведення обґрунтованих та виважених розрахунків, без громадського обговорення

 

До начальника Головного сервісного центру МВС України В.Криклія

 

-  щодо відкриття замість ліквідованого МРЕВ територіального сервісного центру.

 

Хочу повідомити, що з 2017 року виїзні мобільні групи Вінницького Сервісного Центру будуть за графіком вести прийом в м.Козятині.

 

До голови Державної фіскальної служби України  Насірова Р.М., начальника Головного управління Державної  фіскальної служби у Вінницькій області  Продана М.В.

 

  – щодо залишення центрального офісу Козятинської ОДПІ у м. Козятин.

 

До голови Державного агентства автомобільних доріг України Батищева А.В.

 

– щодо виділення коштів з Державного бюджету на утримання доріг у Козятинському районі та повернення на обслуговування філії ДП «Вінницький облавтодор»  Козятинський райавтодор частини автомобільної дороги Кременець - Біла Церква, що проходить по Козятинському району, яка була передана на обслуговування Калинівській філії ДчП «Вінницький автодор».

До територіального відділення Антимонопольного комітету:

 

- щодо вжиття заходів по припиненню незаконних дій ПАТ «Вінницяобленерго» СО «Козятинські ЕМ», які призводили до ущемлення інтересів господарюючих суб’єктів та забезпечення захисту прав споживачів від зловживання монопольним становищем на ринку, які закріплено в ст.42 Конституції України.

 

А щодо виділення коштів на ремонт дороги до с.Сестринівка та Махаринець ми направили листи до служби автомобільних доріг у Вінницькій області, до голови обласної ради, обласної адміністрації, потім повторно і до голови Держагентства автомобільних доріг  і коли зрозуміли, що нам відмовлено і ми заходимо на третє коло, звернулись за допомогою до народного депутата Юрчишина Петра Васильовича і Прем’єр-Міністра Гройсмана Володимира Борисовича. Лише після цього Служба автомобільних доріг внесла дану дорогу до плану об’єктів ремонту і виділила кошти.

 

Протягом звітного періоду видано 149 розпоряджень.

20  - з питань комунального майна

14 – про надання матеріальної допомоги учасникам АТО та членам їх родин

4 – стосується земельних питань

32 - про виплату матеріальної допомоги з фонду депутата

24 – з організації діяльності ради

 

Одним із пріоритетних напрямів в роботі районної ради є питання ефективного управління та утримання об’єктів спільної власності територіальних громад району.

На сьогодні до сфери управління належить 97 об’єктів спільної комунальної власності. В основному це будівлі та споруди закладів освіти, культури, охорони здоров’я.

В переважній своїй більшості зазначені споруди потребують ремонту, реконструкції і, що надзвичайно актуально сьогодні, впровадження енергозберігаючих технологій.

З метою забезпечення покращення технічного стану цих об’єктів по мірі можливості з бюджету виділялись відповідні фінансові ресурси.

Великий об’єм ремонтних робіт в поточному році проведено в закладах освіти району. Враховуючи ситуацію на енергетичному ринку країни та ціну на газ в навчальних закладах були проведені капітальні ремонти котелень на встановлення твердопаливних котлів. Крім того, в закладах освіти району було проведено ряд робіт по встановленню метало-пластикових вікон.

Не настільки масштабні, але все-таки спромоглись здійснити відповідні фінансові вкладення у ремонти закладів культури району.

У поточному році завдяки сільгосптоваровиробникам  району значно поліпшено матеріальну базу дитячого оздоровлення табору «Пролісок». Такого ремонту табір не бачив з свого створення. Ще раз дякую всім причетним до цього.   

Належну увагу в питання утримання приміщень у відповідності до санітарних норм приділяли і у галузі медицини.

Проведено ремонтні роботи та покращення матеріальної бази частини лікарських амбулаторій та  фельдшерсько-акушерських пунктів.

 

Практика показує, що існує чимало проблем, пов’язаних з комунальною власністю через недосконале законодавство.

 

Так склалося, на жаль, із майновим комплексом ЦРЛ, який депутатами попереднього скликання було передано до спільної комунальної власності сіл, селищ, міст області на період дії пілотного проекту реформи. Експеримент закінчився. Другий рік не можемо повернути свій майновий комплекс. У 2015 році ми передавали субвенцію обласному бюджету на утримання лікарні. У 2016 році фінансування відбувається з районного бюджету. Ми не можемо створити установу «Козятинська ЦРЛ», бо не маємо майна, на якому утворюється лікувальний заклад. Обласна Рада нарешті прийняла рішення про передачу майнового комплексу. Однак, за наполяганням міського голови, в рішенні вказано, що цілісний майновий комплекс передається одночасно до районної ради і міської ради. Закон не дозволяє мати двох балансоутримувачів. Рішення не може бути виконаним.

 

Враховуючи наші домовленості, щодо використання кращої матеріальної бази лікарні відновної медицини (відділкової лікарні) для поліпшення надання медичних послуг громадянам міста і району, за сприяння департаменту з охорони здоров’я обласної адміністрації, обласна Рада змінила місцерозташування ЦРЛ і відновної допомоги. Зараз відбувається процес планового  переведення відділень ЦРЛ у майновий комплекс колишньої відділкової лікарні. Очікуємо від обласної Ради рішення про повернення до спільної комунальної власності сіл, селищ району цілісного майнового комплексу ЦРЛ. Як вам така сантабарбара, через яку ми втратили можливість у цьому році використати на поліпшення матеріальної бази ЦРЛ 10 млн грн. з обласного бюджету?

Однак треба зазначити, що в цьому році ми виконали взяті зобов’язання і на придбання обладнання для ЦРЛ направлено 1 млн. грн.

 

Для забезпечення ефективної роботи районної ради, висвітлення її діяльності, використовуються різні форми і методи.

Основним інструментом для висвітлення діяльності районної ради та забезпечення доступу до публічної інформації є веб-сайт районної ради, який постійно належним чином утримується і оновлюється.

У цьому році була продовжена робота з оновлення сайту, додані нові розділи, оновлено та доповнено інформаційні матеріали. Є відповідний розділ, де свої матеріали можуть розміщувати і сільські ради.

Завдяки сайту громадяни мають вільний доступ до основних документів ради, до проектів та вже прийнятих рішень ради та всієї іншої інформації, що стосується діяльності районного представницького органу.

Постійно оновлюється розділ «Новини Козятинщини», в якому за період з листопада 2015 року по листопад 2016 року оприлюднено 390 новин, в яких висвітлено діяльність ради, зокрема інформація про проведення сесій, діяльність постійних комісій, виїзні прийоми голови, допомога учасникам АТО, участь в районних заходах та актуальні події в районі.

 

Враховуючи, що одним медіа-ресурсом заповнити на сьогодні простір району, в силу певних проблем, ми не в змозі, традиційно звичною для більшості з нас є інформація про життя району з матеріалів районної газети «Вісник Козятинщини» та ефірів районного радіомовлення «Промінь».

За звітний період здійснено 16 публікацій діяльності голови районної ради, 22 публікації щодо висвітлення роботи ради, 9 - щодо проведення пленарних засідань, 19 публікацій по виїзних прийомах голови районної ради.

Зараз ведеться робота на покращення доступності районного радіомовлення та зміни формату діяльності.

 

Шановні депутати, запрошені!

Велика увага районною радою приділяється питанням підготовки та затвердження на сесіях районної ради галузевих програм по різних напрямах діяльності.

Зазначені програми дають змогу забезпечити належне фінансування або надати фінансову підтримку громадським організаціям, правоохоронним органам, бюджетним організаціям та установам під виконання  заходів.

На сьогодні діє 52 районні програми по різних напрямах діяльності, у 2015 році було 47.

З метою забезпечення належного контролю за виконанням зазначених програм на пленарному засіданні районної ради або «профільної» постійної комісії заслуховується звіт про хід її виконання, при потребі вносяться відповідні корективи.

Звітуючи сьогодні про свою діяльність,  діяльність ради, важко зосередитись виключно на питаннях повноважень райради, виписаних відповідно до норм чинного законодавства, я не можу зробити вигляд, ніби нічого не відбувається, немає війни на Сході і не гинуть наші хлопці. Тому і будемо приймати програму підтримки атовців та членів їх родин, про що поінформує заступник голови ради.

Особливу увагу в питаннях діяльності районної ради приділялось виконанню довгострокових програм, спрямованих на соціально-економічний розвиток району.

Належна співпраця органів місцевого самоврядування, виконавчої влади, самовіддача безпосередньо працюючих, дала змогу забезпечити в районі належні виробничі показники, про що звітуватиме голова райдержадміністрації.

 

Шановні депутати!

У час, коли рівень життя наших громадян, на жаль ще залишається низьким, предметом уваги районної ради є реалізація положення про «депутатський фонд», метою якого є надання матеріальної допомоги, в першу чергу, малозабезпеченій категорії громадян. Хай вона є не досить значною, але протягом року 101 житель району отримали допомогу на загальну суму 152 тис. грн.

 

Шановні друзі!

Специфіка району, який є сільськогосподарським, суттєво впливає на стан наповнення бюджету. Протягом звітного періоду депутати районної ради значну увагу приділяли бюджетному процесу – пошуку додаткових джерел наповнення дохідної частини, забезпеченню максимально ефективного використання бюджетних коштів, оптимального розподілу коштів, відповідно до заходів програм, затверджених рішеннями районної ради.

До бюджету району на 1 грудня надійшло всього доходів по загальному фонду з врахуванням дотацій та субвенцій: 302,6 млн. грн., або 107,6% до уточненого  призначення на 11 місяців та 102,2% уточненого річного призначення.

Власних доходів надійшло 73,5 млн. грн., виконання забезпечено на 140,7% до плану на 11 місяців та 132,9% річного плану. Районний бюджет виконано в сумі 34,9 млн. грн., що становить 131,5% плану на 11 місяців та 126,7% до річного призначення.

Виконання дохідної частини зведеного бюджету району із 35 місцевих бюджетів забезпечили всі 35 як до плану на 11 місяців, так і до річних призначень.

 

Що стосується видатків, то протягом звітного періоду при фінансуванні бюджетних установ основний акцент було зроблено на забезпечення виплати заробітної плати, проплату енергоносіїв, харчування, медикаменти, інші захищені статті видатків.

З місцевих бюджетів району за 11 місяців 2016 року проведено видатки загального фонду на суму 266,6 млн. грн., або 94,1% до річного плану. На соціальний захист населення спрямовано 116,1 млн.грн., на освіту – 68,0 млн.грн., на охорону здоров’я – 37,6 млн.грн., на державне управління – 12,2 млн.грн., на культуру – 6,8 млн.грн., на транспорт – 7,7 млн.грн., на житлово-комунальне господарство – 2,9 млн.грн.,  на фізичну культуру  – 1,2 млн.грн.

 З місцевих бюджетів району в 2016 року додатково виділено на утримання бюджетних установ та реалізацію програм 20,2 млн. грн. за рахунок залишку на початок року та 8,9 млн.грн. за рахунок додаткових надходжень загального фонду.

 

Зрозуміло, що цифри, в основному, справні, але загальний стан фінансування з метою розвитку основних галузей потребує коштів набагато більших.

Спільно з фінансовим управлінням райдержадміністрації та профільною постійною комісією районної ради з питань бюджету своєчасно і оперативно здійснювався при потребі перерозподіл бюджетних призначень видаткової частини районного бюджету з тим, щоб головні розпорядники коштів змогли використовувати наявні фінансові ресурси для забезпечення стабільного функціонування бюджетних установ.

Нам, всім присутнім в цій залі, є над чим працювати у 2017 році. Основні пріоритети визначено Стратегією розвитку Козятинського району до 2020 року, серед них: стабільний економічний розвиток, і як наслідок покращення життя населення, забезпечення високих стандартів навчання, покращення стану здоров’я людей. 2016 рік окреслив кадрову проблему в галузі охорони здоров’я і ми маємо вирішити кадрове забезпечення шляхом підготовки кадрів з числа сільської молоді за кошти районного бюджету.

 

Шановні друзі!

Всі позитивні напрацювання і досягнення в нашій діяльності вдалось одержати завдяки виваженій співпраці депутатів, виконавчого апарату ради, взаєморозумінню та співпраці з райдержадміністрацією, сільськими головами, керівниками підприємств, установ, організацій району.

Завершаючи свій звіт, прошу всіх до об’єднання і порозуміння та зробити максимум можливого в питаннях соціально-економічної розбудови та стабілізації ситуації в районі і завжди пам’ятати тих, хто віддав своє життя за свободу та вибір народу України.

Щиро дякую депутатам сільських, селищних, районної та обласної рад, народному депутату, сільським, селищним головам, районній державній адміністрації, керівникам сільгоспформувань, підприємств за підтримку, взаєморозуміння та спільну роботу.

 

Дякую  за   увагу !

Наразі ще не подано жодної петиції

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація